انواع بویلر نیروگاهی | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

انواع بویلر نیروگاهی | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

انواع بویلر نیروگاهی: مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع بویلر نیروگاهی را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار دهد .در این مقاله به موضوعات انواع بویلرها در پالایشگاه- طرز کار بویلر- اجزای بویلر- بویلر چیست؟- بویلرهای نیروگاهی- درام بویلر چیست- آموزش بویلر- که تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خواهیم پرداخت.


انواع بویلر نیروگاهی- مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد. در این مطلب به موضوعات متنوع  انواع بویلرها در پالایشگاه- طرز کار بویلر- اجزای بویلر- بویلر چیست؟- بویلرهای نیروگاهی- درام بویلر چیست- آموزش بویلر- خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع انواع بویلر نیروگاهی باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

انواع بویلر نیروگاهی | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار 

انواع بویلر نیروگاهی- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع بویلر نیروگاهی در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد  انواع بویلرها در پالایشگاه- طرز کار بویلر- اجزای بویلر- بویلر چیست؟- بویلرهای نیروگاهی- درام بویلر چیست- آموزش بویلر- با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم .بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از انواع بویلر نیروگاهی را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

انواع بویلر نیروگاهی طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد .جهت هرگونه مشاوره قبل خرید انواع بویلر نیروگاهی لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

انواع بویلر نیروگاهی

بویلر نیروگاهی، دستگاهی است که آب را با استفاده از سوخت‌های فسیلی، هسته‌ای یا انرژی خورشیدی به بخار تبدیل می‌کند. بخار تولید شده توسط بویلر نیروگاهی برای تولید برق در توربین‌های بخار استفاده می‌شود.

انواع مختلفی از بویلر نیروگاهی وجود دارد که بر اساس نوع سوخت، نحوه تولید بخار و سایر عوامل طبقه‌بندی می‌شوند.

انواع بویلر نیروگاهی | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

انواع بویلر نیروگاهی بر اساس نوع سوخت

بر اساس نوع سوخت، بویلر نیروگاهی به دو دسته زیر تقسیم می‌شود:

  • بویلر نیروگاهی فسیلی: این نوع بویلر از سوخت‌های فسیلی مانند زغال سنگ، نفت و گاز طبیعی برای تولید بخار استفاده می‌کند.
  • بویلر نیروگاهی هسته‌ای: این نوع بویلر از انرژی هسته‌ای برای تولید بخار استفاده می‌کند.

انواع بویلر نیروگاهی بر اساس نحوه تولید بخار

بر اساس نحوه تولید بخار، بویلر نیروگاهی به دو دسته زیر تقسیم می‌شود:

  • بویلر نیروگاهی بخار اشباع: در این نوع بویلر، آب به طور مستقیم به بخار اشباع تبدیل می‌شود.
  • بویلر نیروگاهی بخار فوق‌اشباع: در این نوع بویلر، آب به طور غیرمستقیم به بخار فوق‌اشباع تبدیل می‌شود.

انواع بویلر نیروگاهی بر اساس فشار بخار

بر اساس فشار بخار، بویلر نیروگاهی به دو دسته زیر تقسیم می‌شود:

  • بویلر نیروگاهی فشار پایین: فشار بخار در این نوع بویلر کمتر از 200 پوند بر اینچ مربع است.
  • بویلر نیروگاهی فشار متوسط: فشار بخار در این نوع بویلر بین 200 تا 1500 پوند بر اینچ مربع است.
  • بویلر نیروگاهی فشار بالا: فشار بخار در این نوع بویلر بیشتر از 1500 پوند بر اینچ مربع است.

انواع بویلر نیروگاهی | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

انواع بویلر نیروگاهی بر اساس نوع سیکل حرارتی

بر اساس نوع سیکل حرارتی، بویلر نیروگاهی به دو دسته زیر تقسیم می‌شود:

  • بویلر نیروگاهی سیکل باز: در این نوع بویلر، آب از طریق بویلر جریان می‌یابد و سپس به عنوان بخار به توربین‌های بخار منتقل می‌شود. بخار پس از عبور از توربین‌های بخار، به صورت دود خارج می‌شود.
  • بویلر نیروگاهی سیکل بسته: در این نوع بویلر، آب پس از عبور از توربین‌های بخار، دوباره به بویلر برمی‌گردد و به چرخه حرارتی بازمی‌گردد.

مزایای استفاده از بویلر نیروگاهی

بویلر نیروگاهی مزایای زیادی دارد که عبارتند از:

  • قابلیت تولید برق به صورت پایدار و مداوم
  • راندمان بالای تولید برق
  • امکان استفاده از انواع سوخت‌ها
  • آلودگی کمتر نسبت به سایر روش‌های تولید برق

معایب استفاده از بویلر نیروگاهی

بویلر نیروگاهی معایبی نیز دارد که عبارتند از:

  • هزینه بالای ساخت و نگهداری
  • خطرات زیست‌محیطی ناشی از استفاده از سوخت‌های فسیلی

انواع بویلر نیروگاهی- بویلرهای نیروگاهی از نوع بویلرهای واتر تیوب ، با لوله های فولادی و خمیده ساخته می شوند و ممکن است سیرکولاسیون سیال عامل آن به صورت طبیعی یا اجباری ( تحت فشار ناشی از پمپ کردن ) باشد .

چگالی آب بعد از گرفتن حرارت دیگ گرم شده ، کاهش می یابد . کاهش دانسیته نیرویی پدید می آورد که به نیروی ترمو سیفون مشهور است .

در فشار 34bar ، نسبت دانسیته آب اشباع به بخار اشباع 50 به 1 است . هر قدر فشار بالا می رود و به نقطه بحرانی آب ، یعنی به فشار 220bar می رسد ، این نسبت کاهش می یابد و در نقطه بحرانی 1 به 1 می شود . از این رو در فشارهای پایین اختلاف دانسیته زیاد است و می تواند باعث سیرکولاسیون طبیعی شود .

انواع بویلر نیروگاهی | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

علل و مزایای تیپ‌سازی انواع بویلر نیروگاه

علت اصلی تیپ‌سازی انواع بویلر نیروگاه تمرکز بر افزایش کیفیت می‌باشد. اهداف کیفیت بالا، قیمت پایین و زمان‌های راهبری کوتاه فقط با طراحی و مهندسی پیشاپیش واحدها تحقق می‌یابد. نزدیکی هر چه بیشتر به نیازهای کارفرما، بدون نیاز به طراحی دوباره اجزای اصلی واحدها یک ضرورت است. بنابراین مزایای تیپ‌سازی بویلرها بدین قرار می‌باشد:

امکان ارایه یک General Arrangement یکسان – با این آرایش یکسان زمان مورد نیاز برای تهیه مدارک Detail تا ۲۰٪ کاهش خواهد یافت. همچنین مدرک ICW برای این نوع بویلرها یکسان خواهد بود. در هر سایت جدید طراحی سطوح حرارتی انجام خواهد شد و نقشه‌های Detail هارپ‌ها و Casing در پاره‌ای از موارد اصلاح خواهد شد . اما این تغییرات جزیی بوده و آرایش محلی بویلر را دستخوش تغییر نخواهد کرد.

خرید مواد خام – مزیت عمده تیپ‌سازی تهیه مشخصات مواد خام شامل لوله‌ها، فین‌ها، Casing و درام‌ها و سازه بویلر و دودکش می‌باشد. با توجه به ثابت نمودن این مشخصات در هر تیپ امکان خرید مواد خام یک بویلر قبل از شروع طراحی وجود دارد.

امکان عقد قرارداد جهت خرید تجهیزات – تیپ‌سازی و تهیه آرایش یکسان برای بویلر بازیاب این مزیت را فراهم می‌آورد که با بررسی نحوه تغییرات سیال آب و بخار و همچنین دود خروج توربین گاز، محدوده تغییرات ورودی‌های هر تجهیز مشخص شده و امکان خرید بسیاری از آنها مانند پمپ، دی‌اریتور، دایورتر دمپر و تا حد زیادی مشعل‌ها وجود دارد و با بررسی سازندگان مخلتف می‌توان مناسب‌ترین آنها را انتخاب نمود.

امکان ساخت – با توجه به اینکه در هر تیپ مشخصات هارپ‌ها کاملاً یکسان نمی‌باشد نمی‌توان کل یک بویلر را از قبل ساخت؛ اما می‌توان نقاط مشترک در هر تیپ را مشخص و سفارش ساخت آن را داد. این بخش‌ها بیشتر شامل داکت ورودی، دایورتر دمپر، درام‌ها، تانک‌ها و دودکش می‌باشد. در مورد هارپ‌ها تا ۵۰٪ امکان ساخت قبل از طراحی وجود دارد.

انواع بویلر نیروگاهی | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

نتیجه‌گیری

بویلر نیروگاهی یکی از مهم‌ترین تجهیزات در نیروگاه‌های برق است که نقش مهمی در تولید برق ایفا می‌کند. انواع مختلفی از بویلر نیروگاهی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. انتخاب نوع مناسب بویلر نیروگاهی به عوامل مختلفی مانند نوع سوخت، ظرفیت تولید برق و سایر موارد بستگی دارد.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – انواع بویلر نیروگاهی– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز- انواع بویلرها در پالایشگاه- طرز کار بویلر- اجزای بویلر- بویلر چیست؟- بویلرهای نیروگاهی- درام بویلر چیست- آموزش بویلر- را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – انواع بویلر نیروگاهی– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.